torsdag 2 juli 2009

I feel good, barabarabaraba, I knew that I would now...

Jag mår så oförskämt bra! Semester, inga planer och perfekt väder gör underverk med mig! Jag vill bara klä mig i svala och söta sommarklänningar och dansa till skön musik mest hela tiden. Och det har jag gjort de två senaste dagarna, eller kanske inte dansat, men klätt mig i min favoritklänning i alla fall. Den kommer från H&M och är värd varenda öre!
I feel so so good! Having time off, nothing planned and perfect weather really does wonders with me! I just want to dress up in cool and pretty summer dresses and dance to some sweet tunes. So I have for the past few days, not the dancing perhaps, but at least dressed up in my favourite summer dress. It's from H&M and worth every penny.

Så här ser klänningen ut.
So, here's my dress.

Och en smygtitt på vår trädgård från vår ytterdörr.
And here's a peek at our garden from our entrance. 

Kika in igen om några minuter så får ni se en smaskig cheesecake jag bakade igår.
Check my blog out in a few, then I'll show you my cheesecake I made yesterday.

Later,
Linn

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin