fredag 3 juli 2009

My day. So far.

Dagen hade en perfekt början. Vaknade tidigt. Utvilad. Drog på mig träningskläderna och körde en 30 minuters powerwalk. Hem igen. Käka lite frukt. Duscha. Ligga på spikmattan. Om ni inte har testat det, gör det! Det är så ofantligt skönt och avslappnade!
Today had the perfect start. Woke up early. Filled with energy. Put on my training gear and went out for a 30 min powerwalk. Home again. Ate some fruit. Showered. Relaxed on my nail mat. If you haven't tried a nail mat, do! It is so incredably relaxing. Just breath your way through the first minute and you'll see.

Efter det frukost och sen bar det av på äventyr. Jag åkte nämligen och plockade jordgubbar på en gård här i närheten. Jag har nog aldrig sett så stora jordgubbar och aldrig har jag sett så mycket på ett och samma ställe häller för den delen. Tio liter fick jag ihop, det tog femton minuter. Inte illa. 
After breakfast I went off to a small adventure. In fact I went to pick strawberries at a near by farm. I've never seen strawberries that size, nor in such quantity for that matter. I picked ten litres (which is about 2,6 gallons). It took me fifteen minutes. Not bad.

Sedan hem, rensa, frysa in en del av skörden, sen ska jag göra sylt av resten var tanken. Göttit!
Then home, rinse, freeze some of it, and later today I'll make jam out of the rest of it. Sweet!



Nu hade jag tänkt lägga mig här, på vår altan, men precis i skrivande stund började det ösregna så jag fick springa in med min stackars dator.
Just as I started to wright this post I lay down on out veranda, but after a minute, max, it started to rain so I had to run inside with my poor computer.

Nu ska jag läsa lite i den deckare jag läser nu. Sen ska jag nog pyssla lite mer. Började sy på en ny kjol förut, hade lite tyg över efter den här klänningen, så då får det bli en matchande kjol helt enkelt.
Now I'm just going to read some more in my current book. Then I'll just continue on some projects. I started to make a skirt today, since I had some fabric left over from this dress.

Ja just det, inga outfitbilder idag. Det finns inget glamouröst med mig idag. Men om ni ändå undrar hur jag ser ut, tänk er en svettpöl med vitt linne och ljust limegrön knälång kjol fylld med små gröna blommor.
Oh, and no, no outfit pictures today. There is nothing glamourous about me today. If you still wonder what I look like, imagine a pool of sweat with a white tank on and a light lime green skirt on with small green flowers.

Regards,
Linn

Ps. As a bonus I finally got my new white shoes in the mail today! I like them som much! there's something very summery about white textile shoes, don't you think? Ds.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin