tisdag 7 juli 2009

Fabrics.

Hittills idag har jag haft en liten ego-dag. Sambo åkte tidigt för att hjälpa sin far med något pyssel. Själv sov jag längre än jag normalt gör, vaknade och låg och läste en lång stund innan jag gick upp. La mig på spikmattan i en kvart, så avslappnande att det är helt galet. 
So far I've had a total ego-day today. A went to help his father out really early. I myself slept longer than usual and then stayed in bed and read a good book. Then I got up, just to lay down again on my spike mat. That thing is so insanely relaxing it's on the verge of being silly!

Sen drog jag på mig träningskläderna och stack till Friskis. Ett skönt och tungt skivstångspass blev det, alldeles för längesedan sist! Tog en sväng på stan också när jag ändå var där. Köpte lite tyger. Igen. Det var ju rea! Det gråa är "mjukisbralls-tyg" och ska bli en klänning att softa i när kvällarna blir lite ruggiga. Det blommiga ska bli en blus tänkte jag. Visst är det fint!? Sambos reaktion till det var: "det där är ju tant-tyg! Du är ju ingen tant!" Mitt svar: Jag ä ingen tant, alltså är inte tygerna jag köper tant-tyger." Logiskt och bra, eller hur?
After that I put on my work out clothes and went to the gym. Way to long in between the visits lately! Since I was already in town, I went to buy some fabrics aswell. There was a sale so I bought more than planned... The grey is supposed to be a dress. It's a sweatshirt type of fabric s it'll be perfect for chilly evenings. Then I just couldn't resist the flowery fabric. It's so darn cute! Don't you think? It's going to be perfect for a blouse. A's reaction when he saw it "it looks like something an old lady would buy! (not positive)". My response: I'm not old, so the fabrics I buy can't look like something an old lady would buy". I was very happy with my logic.


Nu ska jag kila, ses igen senare.
Now I'm off for a few hours, see ya'll later.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin