torsdag 11 december 2008

Pyssel och mys.

Idag har jag myst till hundra procent. Snön har vräkt ner från skyn hela dagen och hela världen är inbäddad i ett tjockt lager av sockervadd. Vad gör man en sådan dag. Jo, man börjar med att baka scones till frukosten eftersom man inte vill skotta uppfarten för att sedan köpa bröd. (Dessutom är det godare och känns lyxigare med hemmagjorda scones.)



Sen lovade ju jag att ni skulle få se mitt jul-fönster som finns i vårt kök. Så det får ni nu. Plus min fina bonbonjär som jag köpte igår, grått pressglas, finfint!



Vi fick också kaffe-besök av snällaste J, men det får ni inte se på bild. Resten av dagen har spenderats med ett fotoprojekt som ni får se senare i kväll.

hej så länge.
Linn Ekholm

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin