måndag 1 december 2008

Ny favorit.

Hej hopp! Genom From Betsy With Love hittade jag en ny nätbutiksfavorit! E.C. Star heter den och där kan man hitta sånna här fina saker.





De två översta klänningarna är så fina så att jag får lite ont i hjärtat. Den grå kappan också för den delen. Den svarta kavajen är sådär nervkittlandes circusdirektörsaktig att man bara vill vill vill ha den! Tänk så många fina outfits man skulle kunna komponera om tomten vore så snäll att han lägger den under granen till mig!

Vilka nätfavoriter har ni?

hej.
Linn Ekholm

4 kommentarer:

Anonym sa...

håller med helt och hållet! vilka fina kläder! måste kolla in sidan med en gång juh!

Make Me Up sa...

vad kul att du också gillar dem! jag tror att jag bara måste beställa de två översta klänningarna! Behovet blir stort. för stort!

Anonym sa...

Jag vill INTE ha den gråa kappan... Och INTE den bruna spetsklänningen jag hittade på sidan heller! Det är så tråkigt att vara fattig Linn! Håll tummarna för jobb för The Emms i vår!

Make Me Up sa...

Man behöver inte hålla tummarna när man i magen vet att det kommer lösa sig. =0) Det vet jag, och när Linn vet något, då är det sant. hihi.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin