torsdag 4 december 2008

Jag är utmanad!

Jag blev utmanad av Lady Thirty. Jag älskar utmaningar!

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på alla "8-sakerna".
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram
1. Ugly Betty
2. Criminal Minds
3. Gossipgirl
4. House
5. Ghost Whisperer 
6. Bones
7. Heroes
8. CSI

8 saker jag gjorde igår
1. Jobbade 9-18
2. Planerade myskväll med Sambo
3. Slappade i soffan när Sambo gjorde mat
4. Eldade i kakelugnen
5. Tvättade massa kläder
6. Planerade att äta glass
7. Vinkade hej då till Sambo som åkte bort innan jag vaknade i morse
8. Somnade alldeles för tidigt, ville ju träffa Sambo mer!
ja, eh en ganska vanlig vardagsdag helt enkelt.

8 saker jag ser fram emot
1. Att träffa bästa vännen på lördag
2. Att träffa Sambo på måndag. Kom hem nu!
3. Julaftonsmorgonen
4. Våren
5. Att träffa mina brorsbarn nästa gång
6. Att börja läsa nästa bok
7. Ge mamma och pappa en kram till bara för att de är så bäst på att vara föräldrar
8. Frukost. Godaste skinkan väntar i kylen

8 favoritrestauranger
1. Waterside i Töcksfors, Värmland
2. Pråmen, Karlstad
3. Arena, Karlstad
4. Tom Yam, Karlstad
jag kommer inte på fler än så, sorry.

8 saker på min önskelista
1. Semester
2. Alla fina klänningar som finns
3. Att fler ska börja tänka mer miljömedvetet
4. Att lära mig sy
5. Att orka börja plugga på universitetet
6. Hitta meningen med mig
7. Att alla får behålla hälsan över jul och nyår. Ingen vill vara sjuk när tomten kommer
8. Att hitta ett vintagefynd som ingen annan sett!

utmanade häslningar
Linn Ekholm

2 kommentarer:

Lady Thirty sa...

kul att du antog utmaningen :D

kramlikram

Make Me Up sa...

jag älskar utmaningar! man växer av dem, säger min mamma =0)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin