söndag 21 december 2008

Adventskalendern.


Trevlig tjugoförsta december och fjärde advent!

Jag vill också lägga till några rader i detta inlägg och be om ursäkt för att jag hat blivit en ännu sämre bloggerska nu de senaste veckorna. Det beror på två saker. Den första är att jag arbetar rysligt mycket nu och den andra orsaken, i alla fall de senaste dagarna, är att jag har blivit kär. I en bok. Nämligen Shantaram. Det tog mig ungefär etthundratjugo sidor, sen var jag fast. Den målande bilden av Bombay och indier som folk är så varm, öppenhjärtlig och ärlig. Väldans komisk också, de gånger författaren beskriver hur han inte förstår alla seder och tankesätt. Underbar. Hoppas de resterande sjuhundra sidorna är lika underhållande.

Nu ska jag göra mig fin för att åka på grötfest.

hej.
Linn Ekholm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får/haft det jättemysigt!

Tråkigt med blogg om klänningar också. Verkligen!

Pussss!

Make Me Up sa...

japp, fint som snus hade vi det! Ja, jag vet. Jättetråkig blogg. Verkligen. Hon är så skönt artfarty också. Har lite att brås på, hennes far är Ernst Billgren och hennes mamma jobbar också med konst eller något liknande. Love.

pöss på räj!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin