tisdag 30 december 2008

Köpa glass.

Vi ska äta våfflor i kväll när Sambo kommer hem. Det visade sig dock att vaniljglassen var slut. Katastrof! vrålade Sambo så vad gör man som god flickvän? Jo, man köper glass såklart. Nu till mitt dilemma. För lat för att göra i ordning mig bara för att vara inne på en affär i två minuter. Otvättat hår, tråkig klädkombo och inte en gnutta smink. 

Lösningen? Mössa för håret. Klackar gör alltid underverk för stilen. Nya häftigaste kappan åkte på. Scarf och häftigaste torgvantarna från monki som går ända upp till armbågen. Och tur är väl det för jackan har trekvarstärmar. Underbart!

Sist men inte minst. Röda läppar. Lösningen på alla världsliga problem stavas just så. Jag proklamerar mig till snyggast på ICA i denna outfit. Så det så. 


Nu ska det gräddas våfflor minsann!

hej.
Linn Ekholm

ps. min fina brosch är köpt på MQ och är en del i deras "give a little bit"-kampanj. Det är ett röda korset-kors fast i strass (eller rättare sagt någon typ av plast som blänker lite. Fin i vilket fall.)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin