onsdag 27 augusti 2008

behov på kvällskvisten..


Jag är så vansinnigt sugen på en god kopp kaffe. Kan inte riktigt tänka på något annat, men dricker jag det nu kommer jag inte kunna sova inatt... hrm! Nåja får nöja mig med bilden på lite bönor...

Istället ligger jag i soffan och beundrar våran nya matta. En knalligt orange rya-matta från IKEAs Stockholmsserie. Superfynd var det, ord pris 2200:- men nu hade de sänkt den till 900:- Den är så fin! Känns nästa lite 70-tal i vardagsrummet nu, med bruna soffor och en mossgrön ullpläd.

natti natt.

Linn Ekholm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill se bilder på mattan!!!

Make Me Up sa...

ja, det kan jag kanske ordna.... Men inte idag, det är för mörkt inne nu för att ta bilder. dessutom ligger jag mätt och belåten i soffa, under en ullpläd, slötittar på tv, läser bloggar och lyssnar på kakelugnen. Vi har tänt den för första gången för säsongen =0) puss på dig!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin