tisdag 12 augusti 2008

Livsnödvändigheter.

Ibland så kan jag få lite panik. Det inträffar oftast när jag hittar klänningar som jag vet att jag bara måste ha. Annars kommer jag att dö. Just nu har jag fyra sådana klänningar. Alla kommer från Trashy Diva. Jag har snöat in på dem. Det gör inget. Modellerna är ju helt underbara.

Om Ni som läser det här inlägget råkar tillhöra min släkt, se det som en önskelista inför födelsedag. (visserligen två månader bort, men det är lika bra att vara förberedd!)

Ni andra som läser, vad tycker Ni om klänningarna?

The Avian Dress kostar ca 1000:- plus frakt och svensk moms.

The Alexa Dress kostar ca 1565:- plus frakt och svensk moms.

The Abbie Dress kostar ca 1590:- plus frakt och svensk moms.

The Obi Dress kostar ca 2000:- plus frakt och svensk moms.

Till Släkten igen: Lägger alla en liten slant, så kan jag köpa en i alla fall. Jag vill ju inte verka girig och önska mig alla samtidigt. Julen kommer ju också.

********************************************************************
This is my wishlist for my bithday, two months away. A girl must be prepared... and these dresses are simply to die for!

5 kommentarer:

Anonym sa...

The Avian Dress ser alldeles underbar ut, älskar den blåa färgen och detaljerna.
Den kanske man ska investera i.

Make Me Up sa...

den är också min absoluta favorit! =0)

Anonym sa...

Klassiska snitt på samtliga. Gångbart men lite trist!

MVH
Jean
www.skindeepbyjean.blogg.se

Make Me Up sa...

det kan man kanske tycka, men gisses så smickrande dessa snitt är för figuren!

Anonym sa...

fantastiska!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin