tisdag 19 augusti 2008

Borta några dagar.


Jag kommer vara borta från bloggen några dagar nu. Förbereder mig inför en resa i morgon. Ska på utbildning inom mitt arbete i några dagar. Håller på att fundera ut vad man ska ha på festmiddagen i morgon... En ganska kvalificerad gissning är att det blir klänning i alla fall! Hade tänkt ha min nya Trashy Diva-klänning som jag beställt, men den har inte kommit än. Lite synd tycker jag.

Nåja, hoppas ni inte saknar mig alldeles för mycket de kommande dagarna. Så länge får ni se en bild på mig, tagen när jag fortfarande hade mörkt hår, svart faktiskt. Det är Sambo som tagit bilden i vår studio.

Med Vänliga Hälsningar

Linn Ekholm

*************************************************
I'm off a few days on an internal education via my work. In the mean time, here's a photograph of me when I still had really dark hair. Taken in our studio. 


1 kommentar:

Lady Thirty sa...

hoppas att du får det bra på din lilla tripp!

kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin