lördag 16 augusti 2008

Dita Von Teese.


Jag vet att många har bloggat om henne på senare tid, men det tåls att göras igen, enligt min mening. Hon är ju en otroligt snygg kvinna som personifierar kvinnlig sensualitet utan att vara stripp-sliskig. Vacker och mystiskt intressant. Håll till godo med lite bilder.

Ja just det, glömde nästan, hon lanserar "Wonderbra by Dita Von Teese Lingerie Collection" i slutet av september, men tråkigt nog bara i Storbritannien, Irland, Frankrike, Grekland och Ryssland. Man kan ju alltid hoppas att det finns någon internetbutik i någon av dessa länder som man kan beställa ifrån... 

Vad tycker ni om Dita?





******************************************************************
I know many have done this before me, bloging about Dita, that is. However she is so sensual without being stripper-sleasy. She is also launching "Wonderbra by Dita Von Teese  Lingerie Collection" in late september in the following countries, UK, Ireland, France, Greece and Russia.

1 kommentar:

The Freelancer's FashionBlog sa...

Hej Linn. Oh ja, Dita är ju nog fantastisk. Jga håller mycket på med olika burlessque grejer och hon är en sådan ikon inom den genren...

Du frågade om örhängena - mina är av trä och jag har köpt dem i en piercing butik någonstans för lääänge sedan. Jag har stora hål i öronen men den finns sådana spiraler som har en tunn "tapp" i mitten för vanliga hål, sedan skruvar man en tjockare del fast i dem, det brukar finnas sådana i smyckes butiker med mycket etniskt krims-krams (politikst inkorrekt att säga så kanske men jag kör med den benämningen iallfall) och i vissa piercing shops.

T.ex på Barbarelal finns det sådana som är för lite större hål i öronen :
http://www.barbarella.se/Public/Store/listProducts/107.html

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin