söndag 17 augusti 2008

Cupcakes.

Ibland blir man så otroligt inspirerad och imponerad. Den här kvinnan som heter Eva Blixman är fotograf och tillika en fantastiskt duktig cupcake-bagerska. 

Dels tar hon fantastiska bilder av blommor och sin hund Rudolph som hon lägger upp på sin blogg dagligen, men det bästa med hennes blogg är att så fort man kikar in på hennes sida så tar världen an en lite mer rosaskimrande ton. Hon får allt att låta mysigt och fint. Igår surfade jag in på hennes kategori som döpts till Cupcakes. En timme senare satt jag där fortfarande. Ni måste kika in där! Jag kan inte förstå hur hon får alla söta idéer.  Är det verkligen möjligt att baka så här söta saker? 

Tyvärr kan jag inte visa någon bild på hennes muffins, för de bilderna tillhör nämligen henne, inte mig. Tyvärr. Men surfa in på hennes sida nu!

Trevlig kväll!

Linn Ekholm
*****************************************************
This lovely lady, Eva Blixman is a really talented photographer who makes and documents the cutest cupcakes. Well worth a visit to her blog
Regards,
Linn Ekholm


1 kommentar:

Lady Thirty sa...

ja man blir sugen på cup cakes...

tack söta du, för din kommentar hos mig! ja, man blir väldigt nyfiken ibland :)

kramelikram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin