söndag 5 oktober 2008

Världens bästa Sambo!

Japp, jag tror faktiskt att jag har världens bästa Sambo idag! Vill ni veta varför?

Båda har jobbat idag, lika länge och båda var förmodligen lika trötta när vi kom hem. Jag störtdök ner i soffan, men det gjorde inte Sambo ska ni veta.

Nej, han gick ut och hämtade ved och tände i kakelugnen. Samtidigt som han bäddade ner mig i soffan med min favoritfilt. En grön ullpläd. Den kliar lite.

Inte nog med det, sen ställer sig karlsloken i köket och lagar mat. Inte bara en rätt, utan tre! Han har gjort inte minde än fjorton matlådor. Lasagne, pasta och köttfärssås och köttbullar. Emellanåt kom han in till mig och lät mig smaka. Allt smakar ljuvligt. 

Nu har vi precis ätit lite av lasagnen, med blandsallad, bönsallad och creme fraiche till. Himmelsk! Jag älskar min Sambo.  Så där så man känner sig fnittrig i magen mest jämt!

Hoppas ni får en fin vecka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jävla bortskämdo!

Make Me Up sa...

Japp ,and I´m loving it. Och honom =0)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin