torsdag 2 oktober 2008

Änglarum.

Idag hade jag ganska lite inspiration till det mesta. Det råder jag oftast bot med att ta mig i kragen och gå ut i friska luften, som mamma brukar säga. Idag hamnade jag i en butik här i byn med den finaste namnet jag någonsin sett på en butik. Änglarum. Om ni vill besöka en blogg som har samma känsla som Änglarum ska ni kika här. Underbart!


När jag kom dit var det tre som jobbade där. Alla frågade om jag ville ha hjälp, då slank sanningen ur mig. "Nej tack, jag har bara en lite oinspirerad dag, så jag tänkte komma hit och titta på lite fina saker." De sken upp alla tre och visade mig massa söta saker. Jag köpte lite småsaker. Jag tycker de är söta som socker! De passar dessutom i mitt stora fina köksfönster. 

Ett meddelande som får bo i en blomma i fönstret. Ett hjärta med en prisma på, för mitt gamla hjärta med pärlor kände sig lite ensam. Ett grått kors i grått, kanske betong. Sist men inte minst en strut med smultronkarameller som får bo i min fina röda bonbonjär.

Med Vänliga Hälsningar
Linn Ekholm

*****************************************************
I bought some pretty things today. Do you like them?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin