torsdag 9 oktober 2008

Sparlåga.

God kväll på er! Nu går jag lite på sparlåga måste jag erkänna. Kroppen värker och ögonen vill inte hålla sig öppna. Jobbet tar ut sin rätt kanske? Nåja, i går efter jobbet svängde jag förbi det lilla, och knappt kända varuhuset IKEA. Maila mig om ni vill ha vägbeskrivning.

Där köpte jag en klädstång som ser ut såhär.

Den har jag skruvat ihop nu och hängt upp mina kjolar och klänningar. 

Jag fick ett paket på posten idag från Cyberphoto. En fjärrutlösare till min kamera som Sambo beställt till mig. I paketet låg en chokladbit. Mars. Då blir man glad, en extra present av en okänd människa. Tyvärr så var det kanske inte en sådan fjärr jag hade tänkt mig, men jag får nog öva på att förklara vad jag vill ha. Stackars Sambo, han får stå ut med mycket!

Nu är det sova för mig. Natti natti!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin