måndag 13 oktober 2008

Jag vann!

Förra veckan hade vi tävling på jobbet. Jag vann! Jag fick välja pris och då valde jag en Artist Wave Maker från Obh Nordica som ser ut såhär. 
Jag har velat ha en sån i flera månader, men inte köpt den. Nu längtar jag till min nästa lediga dag så att jag kan testa den ordentligt! Wii!

**********************************************************
Last week we had a competition at work and I won! I got to choose my prize and I chose an Artist Wave Maker from Obh Nordica. I can´t wait to try it!

5 kommentarer:

365 sa...

http://www.fashion-411.com/Size_Conversions.htm

Anonym sa...

Grattis då din lilla rumpnisse! Vad var det för tävling?

Make Me Up sa...

en säljtävling. en för varje avdelning... tack =0)

Miriam Parkman sa...

En sån är jättebra att ha!
Om man börjar med pincurls, och sen den där innan man kammar, så blir det superfina 20-talsvågor!

Kul att du gillar min blogg också!
Med vänliga hälsningar,
Miriam

Make Me Up sa...

tack för tipset Miriam! kul att du ville kika in till mig =0)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin