onsdag 29 oktober 2008

Idag är en fin dag.

Kofta- Tradera
Vitt linne- H&M
Jeans- Present från finaste Andreas
Knästrumpor- H&M
Skor- Ellos

Idag ser jag lite ut såhär, syns kanske inte så bra på bilden, men jag har mina nya skor på mig. De som jag köpte på Ellos. Jag älskar mina nya skor! De är höga, bruna och riktigt sköna att promenera i.

Idag är jag ledig så en liten sväng på stan blev det med en fika och en shoppingrunda på Myrorna. Ett litet fynd blev det, men det får ni se i morgon. Köpte present till min bror också som fyller år om några veckor, så jag hoppas han blir nöjd!

Ha en trevlig kväll!
Linn Ekholm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja de passar bra mycket bättre på dej än mig! Får göra ett dyk på tradera igen å se vem av oss som får mer kläder.

många kramar gumman!

Make Me Up sa...

hejsan! ja du kan ju bli min personliga tradera-coach =0)

Puss å kramar!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin