söndag 12 oktober 2008

Idag är en Underbar dag!

Jag och Sambo tog en promenad genom skogen idag. En timme traskade vi. Naturen sken upp i grönt, gult och blått. Jag sken i kapp med den, kanske vann jag, för jag mådde underbart bra vid Sambos sida när vi gick där och höll varandras hand.

Sen tog jag tag i ett litet projekt. Köpte en vintage-klänning på en bloppis för några veckor sedan. Den är min lilla ögonsten men den behövde bli av med några centimeter. 25 närmare bestämt. Så här såg det ut.


Så här finfin blev den. Den här kommer jag använda galet mycket. Det känner jag på mig redan nu. Man känner det i magen.


Med Pyssliga Hälsningar
Linn Ekholm

********************************************************
Today me and A took a walk in the sun. Afterwards I shortened my new vintage dress. 25 centimetres som be exact. I adore this dress. I know I´m going to use it alot. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

DU ÄR SÅ FIIIIIIIN!!! =*

Make Me Up sa...

tackelitack tack! =0) Jag älskar min nya klänning =0)

ssup!

Anonym sa...

Sjukt tjusigt, älskar mönstret på klänningen!

Make Me Up sa...

Tack så mycket Isabella! Jag är väldans förtjust i den =0)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin