söndag 10 maj 2009

Uthusfynd!

Japp, som jag lovade tidigare idag kommer här en fotokavalkad på vad min underbara storebror hittade för fynd i mitt och Sambos uthus. Diverse trälådor.

Massa trälådor. Ett gammalt verktyg.

Några riktigt fina gamla kaffeburkar. 

Kaffe igen, samt en gammal burk med Aladino Ravioli. Även en miljon spikar, ungefär, vi slutatde räkna vid två hundra tusen. Cirkus. Det ni.

Samt en tung klump som man har när man arbetar med metall. De har säkert en ypperlig benämning, men den finns inte i mitt ordförråd. Upplys mig gärna i kommentarsfältet. På bilden ser ni också en fot. Den sitter fast på min bror. En ypperlig karl det där. Till och med en gammal snickarbänk fick han, men den upplyste mig om att den ville inte vara med på bild, så det respekterade jag.

Nej, nu ska jag feja vidare. Har pysslat här hemma hela dagen. Farit runt som en virvelvind har jag gjort. Hann precis tvätta alla fönster innan det började regna. Det tackar vi för.

Tjipp.
Linn Ekholm

2 kommentarer:

Emma sa...

Men älsklingen, det är ju att vanligt städ vettja =) (Får jag bonuspoäng om jag vet att det heter anvil på engelska, och om jag lööööööver dyrt och heligt att jag inte googlade fram det?)

Kyss på dig bästaste bästLinn!

Make Me Up sa...

just det Städ! hahhaa! Japp, men eftersom du sa så så drar jag av ett poäng, för jag tror du googlade =0) Bara 5 poäng till Emma!

puss!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin