söndag 24 maj 2009

Helgens blogg.

Helgens blogg är en solklar vinnare! Pokalen går till Casey's Musings.

Juryns motivering: Eftersom det är en helmysig blogg med hur mycket vintage-inspiration som helst var valet enklare än enkelt! Bloggen upptäckte vi för några veckor sedan och har sedan dess kollats varje dag för att vi vill suga i oss så mycket som möjligt av denna underbara människa! Helt enkelt en genomskön blogg av en genomskön bloggerska som håller stilen hela tiden. Eller rättare sagt, gjort om stilen till en livsstil.

Since the winner this week is Casey's Musings, an American blogger, here's a shortened translation.
The winner of our Weekend blog trophy this week was very easy to pick. Since we first discovered Casey's Musings a few weeks back, we've been checking in daily to look for new updates. A blog that oozes of inspiration. This blogger has turned a style into a lifestyle. We like it alot!

3 kommentarer:

Emma sa...

Hihi, det är ju du Linn som har kommenterat på UnderbaraClara. Min mamma gör världens bästa nässelsoppa, jag kan fråga henne om hon har ett bra recept om du vill? Puss!

Mia sa...

Jag tycker det är så roligt med de här inläggen. Solidaritet liksom, att du uppmuntrar, tipsar och bjuder. Det vinner man på i längden. Det är såna tjejer man vill omge sig med.

Tack för allt pepp tjejen!
Stor kram

Make Me Up sa...

Emma, jag vill jättegärna ha hennes recept!

Mia, hihi, jag rodnar här i soffan när jag läser din kommentar! Tack så mycket =0) Det gjorde hela min kväll!

Massa kramar!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin