onsdag 4 mars 2009

Repris.

Halloj på er.

Jo, det ska väl kanske erkännas att dagens inlägg hade jag kunnat copy pasteat från gårdagen. Helt lik. Förutom att jag och Sambo klev upp lite tidigare idag och åkte till gymmet innan jobbet. Wunderbart känns det! Man känner sig duktig hela dagen.

Nåja, hur som helst blir det inget bloggat förrens helgen igen. Ska hem till föräldrarna i några dagar. Där är det fint där. God mat serveras också. Det hotellet kan jag varmt rekommendera. Svårt att få rum bara. Om man inte vill låna mitt gamla flickrum förstås. Numera extra tv-rum/lekrum åt barnbarnen.

Såhär fint är det hos mina föräldrar. Inget tokigt ställe att växa upp på minsann. Bilden ägs av Sambo och får inte lånas utan lov.

hej.
Linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag och Lina varit och tränat som små gnuer. Skönt att bara koppla bort och slutköra sig när man är på arghumör! Mina ben är som spagetti. Träningsvärken kommer, trots massiva stretchningsinsatser, inte att bli skonsam. Jag är allvarligt oroad inför vingelparaden på lördag. Det kan bli lite jobbigt med ben ömma som en Weeping Willows-ballad tror jag bestämt...

Hoppas att dagen har varit okej, och att pandan har återgått till att käka bambu i nåt hörn istället för att sitta och trycka i ditt fejs. Saknar dig.
PUSS!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin