söndag 29 mars 2009

Kontraster.

Gårdagskvällen var hur kul som helst! Först hemmafest sedan en sväng på krogen. Jag campade på H´s soffa, men det blev inte så mycket sovande för trots att vi var hemma vid ett respektabelt klockslag satt vi uppe till fem och pratade. egentligen till fyra, men vi ställde ju om till sommartid. 

Hur energifylld och trevlig kvällen än var, står den i total kontrast till idag. trött som en gnu har jag inte gjort mycket annat än att sova på soffan och äta mat. Men det är inte så fel det heller. 

Hoppas ni har en fin kväll!
hej.

Linn

2 kommentarer:

Emma sa...

Gött det, soffan är bra grejer! Igår somnade jag med huvudet på laptopen när jag surfade lite (till mitt försvar stod den i sängen), och höll på att få en hjärtattack när någon skrev till mig på msn så det pinglade sådär högt =)

Make Me Up sa...

ahahaha! jag gjorde likadant fast i soffan, vaknade en kort sekund när anders väldans försiktigt plockade bort datorn, rättade till min kudde och mina ben samt la en filt på mig. Det är kärlek det.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin