måndag 23 mars 2009

Fotoskjutning.

Igår hade vi finbesök i studion, närmare bestämt vår kollega M-H, alias Doris. Jag stylade och sminkade, om än med en ganska bångstyrig modell,  och Sambo fotade. Bilderna på M-H vill jag inte publicera här än, jag vill ha hennes tillåtelse först. Dock sköt han någon bild på mig också, så ni får hålla till godo med min nuna så länge. 

Här med mina nya lösögonfransar från MakeUp Store. Måste säga att deras lim var fenomenalt! Kan jag varmt rekommendera. Smink i övrigt är från Id alltihop (förutom  mascaran). Blev lite mycket så ni får det i punktform.
  • Well-Rested - concealer speciellt för att dölja mörka nyanser runt ögonen.
  • Bisque- concealer för resten av ansiktet.
  • Foundation i tonen Light.
  • Rouge i tonen Beauty.
  • Tre ögonskuggor, nämligen Merlot, Celestine och Queen Phyllis.
  • Läppenna i tonen Pink.
  • Läppglanset Bambi.
  • Mineral Veil.
  • Mascara från Maybelline, Colossal Volume Express.
Det var det hela tror jag. Nu blir det lite mera tv tror jag. Slutspel i Hockey, det är grejer det.

hej så länge.
Linn

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin