fredag 20 februari 2009

Humörsvängningar är lustiga karuseller.


Hej hopp!

Har haft en slapp start på dagen. Känt mig svullen i magen med tillhörande halvkasst humör. Tack du allsmäktiga för att du gav kvinnor lingonveckan. Hur hade vi överlevt från månad till månad annars?

Men, man är ju inte den som är den. Hoppade in i duschen vilket bara det gör underverk för humöret, stod kvar tills jag nästan blev skrynklig. Tog mig ur, satte på mig min finaste rutiga vinterkjol och en kofta. Piffade till håret och sminkade mig. Tänk att det gör så mycket för humöret att känna sig fin!

Åt skogen med svullen mage, jag är sötast i hela stan idag! Dessutom luktar jag gott! Det ska jag fira med en semla, wihoo! Den inplanerade träningen struntar jag i, det gör också underverk för humöret. Inte det att jag inte tycker om att träna, men man känner sig busig och full i fan när man struntar i hälsotänket för en dag. 

Tjipp å hej!
Snygg-Linn

ps. bilden har jag lånat från Sambo och får inte lånas utan att fråga först.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin