lördag 28 februari 2009

Dagen.

Idag har jag haft en underbar dag! Gick till centrum i Eskilstuna och shoppade lite i solskenet. Helt själv. Helt underbart. Jag köpte lite smått och gott. Nya strumpbyxor på H&M, dekorativa fjärilar från samma ställe. Bäst av allt en helt underbar klänning, nämligen denna, 349:- från H&M.

Efter det gick jag till Lindex och köpte en söt gräddvit kofta med trekvartsärmar. Söt som socker.

Efter all shopping gick jag till Eskilstunas konstmuseum. Ett fantastiskt galleri med blandad konst. Det är av någon anledning väldigt avkopplande att själv strosa runt i en stor, luftig lokal med vita väggar och titta på tavlor under tystnad. 

Efter allt detta gick jag till idrottshallen för att se hur det gick för Sambo. När alt var klart där gick vi och ett gäng till till en restaurang och åt en fantastisk middag. Tournedos Filé Minute med potatisgratäng och kantarellsås. Behöver jag tillägga att det var fantastiskt?

I morgon ska jag bada bubbelpool när Sambo tävlar vidare.

Trevlig kväll.
Linn

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin