måndag 23 februari 2009

En ledig dag.


Tjipp!

Idag har det varit en sådan skön dag som man bara tar som den kommer. Jag började med att rensa garderoben på numer oönskade plagg. Sedan ringde min pappa och sa att han och min ena bror var i mina hemtrakter för lite jobbrelaterade ärenden. Vilken kul överraskning!

De hämtade upp mig så följde jag med dem på en sväng. Sedan bjöd pappa på lunch. Mysigt! 

Väl hemma igen skottade jag uppfarten. Dagens träning kan man säga. Blötsnö är så tungt! Jag var helt slut när jag var färdig. Nåja, hoppade i duschen och gjorde mig fin för sen åkte jag förbi jobbet, hämtade Sambo och sen gick vi på café och åt varsin semla! Åh, det är så gott! Jag har som regel att bara äta semlor på semeldagen, men det är ju i morgon och då jobbar ju jag så jag gav mig själv dispens. 

Hem igen till vår koja, tvätta lite och handla lite. Nu står Sambo och lagar middag. Inte heltokigt det inte!

Puss på er!
Linn 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är bitter och arg, och trött och sur, och sliten och ledsen. Men mest trött. Trött, trött, trött, trött på allting!

Förutom att jag får börja jobba 18:e mars. Det är jag inte trött på.

Men allt annat är jag jävligt trött på rent ut sagt! Börjar tro att jag har en lätt släng av manodepressivitet, för sådana här toppar och dalar från en dag tll nästa (eller för den delen en timme till nästa) kan man väl bara inte ha när man inte är gravid? (Det är jag inte.) Eller?

Just det, det jag egentligen skulle säga var att du skulle gå in och läsa världens roligaste blogg som min gamla klasskompis Jimmy driver:
http://horsesonacid.blogspot.com/

Puss på dig!

Make Me Up sa...

hej gumman!

Man får ha humörsvängningar! Så det så, annars vore jag inlagd för länge sedan. Bara så du vet. Va där du trött på? Slå en pling så kan vi prata skit i flera timmar och ha humörsvängar tillsammans.

Ska kolla bloggen =0)

pyss!

Anonym sa...

Mm, men när man ringer till dig har ju du alltid nåt annat att göra, och sen ringer du aldrig tillbaka när du inte har massa annat att göra =( *sjukt sårad*
Hur i heeeele haaaaavet ska man veta när du har tid då undrar jag!? Så det så. Det undrar jag... gör jag... litegrann. Jaa.

Puss

Make Me Up sa...

men du klickar ju bort mig när jag ringer. Bortförklaringen "jag hade labb i skolan" räcker inte. Nää. Inte alls. Japp. Såäre. Kanske...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin